Terugstuur

We streven ernaar om een ​​comfortabele en plezierige winkelervaring op Remigifts te creëren. Daarom bieden we een eenvoudige, probleemloze retour- en omruilservice van 60 dagen voor alle aankopen. Hieronder vindt u gedetailleerde instructies voor het verwerken van een retour of omruiling. Alle polissen gaan in vanaf de datum van aankoop. Controleer of een van deze op u van toepassing is en of de artikelen onder ons 60 retour en omruilbeleid vallen.

Annuleringsvoorwaarden

  • Als je je bestelling wijzigt (bijvoorbeeld naam, kleur of maat), helpen we je graag om deze te wijzigen zolang het productieproces nog niet is gestart. Neem direct, bij voorkeur binnen 24 uur, contact met ons op als u wijzigingen in uw bestelling wilt aanbrengen. We zullen binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling beginnen met het verwerken van uw bestelling met behulp van de gegevens uit de "Bestelnotitie".
  • Bestellingen die binnen 24-48 uur na bevestiging van de betaling worden geannuleerd, komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling bestaande uit de volledige verzendkosten en 80% van de aankoopprijs van het product.
  • Bestellingen die meer dan 48 uur na bevestiging van de betaling worden geannuleerd, komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling bestaande uit de volledige verzendkosten en 50% van de aankoopprijs van het product.
  • Zodra uw bestelling is verzonden, kan deze niet meer worden geannuleerd.

Restitutiebeleid

Zodra de productie is gestart, wordt er 30% in rekening gebracht om de voorraad aan te vullen op basis van de artikelprijs in geval van annulering. Dit betekent dat we u slechts een deel terugbetalen en u de 70% van de gedane betaling terugbetalen. Dit komt omdat het artikel op bestelling wordt gemaakt en niet meer als nieuw kan worden verkocht. De aanvullingsvergoeding omvat vaak de gebruikte grondstof, de personeelskosten en de handling fee.

Ruilen & Retourneren

Bij Remigifts verzenden we wereldwijd en we begrijpen dat er iets mis kan gaan tijdens het leveringsproces. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke online winkelervaring te bieden. Wij komen met de volgende oplossingen als je niet tevreden bent met de aankoop:

Als je een probleem hebt met het ontvangen van de goederen (defect of beschadigd), maak dan foto's van de beschadigde goederen en dien een supportticket in bij de klantenservice zodat we je zaak kunnen opvolgen. Neem dan binnen 7 werkdagen na ontvangst van het pakket contact met ons op. Wij maken binnen 60 dagen geheel gratis een nieuwe voor u. Als u niet binnen de deadline antwoordt of de vereiste informatie verstrekt, wordt dit beschouwd als een item dat in goede staat is ontvangen.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verkeerd gebruik/door de mens veroorzaakte ongelukken van het door u gekochte artikel.

Als je je pakket niet hebt ontvangen na de garantieperiode van 60 dagen, dien dan een supportticket in bij de klantenservice zodat we je zaak kunnen verwerken. Neem dan binnen 7 werkdagen contact met ons op en wij maken een nieuwe en sturen deze GRATIS naar je op! Als u niet binnen het tijdsbestek reageert of de vereiste informatie verstrekt, zullen we het behandelen als een item dat goed is ontvangen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor uw verloren item als u ons het verkeerde verzendadres opgeeft of als de goederen door de douane worden vastgehouden.

Stap 1: Stuur een e-mail naar onze klantenservice op service@remigifts.nl om een ​​ruil / retournering aan te vragen.
Stap 2: Na ontvangst van uw ruil-/retourverzoek, stuurt onze klanten servicemedewerker u een e-mail met de instructies voor ruilen/retourneren en het ruil-/retouradres. Volg de instructies om de ruil / retournering te verwerken. We zouden het op prijs stellen als u ons enkele foto's zou kunnen bezorgen als restitutievoucher.
Stap 3: Binnen een week nadat we je pakket hebben ontvangen, ontvang je een terugbetaling of een omruilopdracht. We sturen je een e-mail zodra je terugbetaling of omruiling is verwerkt.